miercuri, 1 ianuarie 2014

Pictura in ulei - Atelierul artistului

Atelierul artistului este ca si casa acestuia si mai ales este locul lui de munca unde isi gaseste linistea interioara si isi poate exprima gandurile fara restrictii .In aceasta compozitie de interior am reprezentat un atelier clasic incluzand niste obiecte specifice unui atelier de arte plastice si anume un sevalet ,un scaun,o panza murdara de vopsea,o paleta de pictura,o masa de lucru plina cu instrumente si carti despre arta si un  dulapior in care artistul isi pune cartile pe care le citeste.Compozitia este una intunecata dar totusi plina de un anume farmec misterios care te pune putin pe ganduri.Este o compozitie de tip impresionista ,este plastica ,expresiva si usor dinamica si misterioasa.In aceasta compozitie am inclus multe nuante de albastru azuriu si ultramarin ,precum si albastru cobalt cu nuante de violet .Aceasta compozitie are ca si calitate ce o caracterizeaza faptul ca am pus multe umbre misterioase care dau o impresie usoara de singuratate si nostaligie.Am incercat sa surprind ce este esential ,ce nu vad artistii in atelierul lor.Am reusit sa adptez intunecatul cu luminosul si deschisul creand astfel o compozitie cu o usoara dinamica expresiva care are un aer plin de mister principala calitate care caracaterizeaza pictura.

Pictura - in - ulei - Atelierul - artistului

Atelierul artistului ulei /panza . Autor:  Valentin Nechifor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu