joi, 2 ianuarie 2014

Pictura in ulei - Cartier tataresc din Balcic

Pictura - in - ulei - Cartier - tataresc- din - Balcic
In aceasta compozitie este reprezentat un cartier tataresc din Balcic un orasel turistic minunat din Bulgaria. Este o pictura clasica in care am folosit foarte multe nuante si culori de vara deoarece peisajul este de vara cu un mic grup de case grupate pe creasta unui munte .Este o atmosfera foarte calduroasa si primitoare cu culori vii si calde in nuante patrunzatoare de orange si verde natur.Atmosfera compozitiei este bine intretinuta de cerul de un albastru foarte curat care face ca pictrua sa fie intr-o atmosfera foarte insorita de vara.Nu este o compozitie complexa dar este totusi una artistica si plastica care atrage atentia prin grupurile de nuante calde de vara .Casele am decis sa le fac in plan usor departat folosindu-ma de perspectiva peisajului .Retrospectiva peisajului este una oarecare cu grupuri de case asezate in mod liber ca sa zic asa cu stalpi de electricitate si stalpi de iluminare care se pot distinge cu greu datorita atmosferei insorite.Am crezut de cuvinta ca ar arata mai bine sa scot peretii si acoperisurile caselor in evidenta folosind contururi cu negru astfel dand impresia de colt.La verdeata din partea dreapta de jos am folosit multe combinatii de verde azuriu cu umbra arsa sau cu siena arsa am folosit si verde natur cu verde padure combinat usor cu umbra arsa pentru a  da impresia de pamantiu iar la sfarsit am uniformizat totul cu cutitul si pensulele nr .4 si nr.1 plata astfel folosind un galben verzui opac si viu.La verdeata de pe munte am incercat sa fiu mai precaut folosind combinatii de alb cu verzui si cu albastru turcoaz si la verdeata de pe munte am combinat verde padure cu turcoaz si umbra arsa .Stalpurile sunt niste simple lini trase cu pensula subtire nr.1 la fel ca si detaliile de pe peretii caselor .Astfel am reusit sa fac o compozitie foarte calduroasa si vie de tip plastica si foarte indrasneata iar principala calitate care o caracterizeaza este luminozitatea si temperatura culorilor.


Pictura in ulei Cartier tataresc din Balcic  :Autor Valentin Nechifor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu